HTML

Mozi! Mozi! Mozi! Értékelések és trailerek!

A legújabb filmeket nézem meg és értékelem 10 pontbol! Azért kezdtem el hogy az unalmas vagy jól csengő nevű de mégi szar filmekre másnak ne kelljen pénzt költeni!

Friss topikok

Becselen brigantyk! (Inglourious Basterds)

mozikiller 2009.08.30. 10:09

Nos megjött az új Quentin Tarantino film! Megjegyzem én odavagyok Tarantino összes filmjéért mert sztem a igazán jó filmeket csinál (Kill bill1, Kill bill 2 példul :D). Nos már az elején megjegyezném hogy a film nem viccből 18+ as karikát kapott. A Tarantino filmekre jellemző : "megmutatunk mindent a gyilkolásból!"! Iszonyu véres de igazán stilusos film! Megéri megnézni! 14 év alattiaknak szigoruan nem ajánlom!
Az első fejezet (mert a film fejezetekből áll pontosan 5-böl) iszonyu jora sikerült nyomaszto hangulatot teremt ami egyböl el is fog tünni a második fejezet elejére :D!
Mindent összevetve jol összeraktoo igazán élvezetes fordulatos akviodús néhol humoros filmet kaptunk ami nagyon jol sikerült! Ja és 2 és fél órás ugyhogy ne igyatok sokat a film közben :)! Könnyen lemaradhattok pár érdekes dolgrol! Amikor Én néztem tegnap teltház volt! Nem csak Tarantino neve hozott sikert a filmnek sztem! :)

Nos az értékelésem 10/8.1 !!!

Ime a trailere:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozimozimozi.blog.hu/api/trackback/id/tr171347991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása