HTML

Mozi! Mozi! Mozi! Értékelések és trailerek!

A legújabb filmeket nézem meg és értékelem 10 pontbol! Azért kezdtem el hogy az unalmas vagy jól csengő nevű de mégi szar filmekre másnak ne kelljen pénzt költeni!

Friss topikok

Interjú egy hazai hirességgel! Célkeresztben FreddyD!

mozikiller 2009.08.30. 13:45

Üdvözlök mindenkit!
Különösen nagy öröm egy kezdő kritikusnak ha egy profival készíthet egy interjút!
Hogy mindenki tudja kiröl is van szó először röviden be mutatnám:
FreddyD (játékpartizán,Hrutka Pál) egy hazai igen híres blogger aki játékok humoros játéktesztjeivel tűnik a több ezer kritikus közül! Vicces mégis komoly tesztjeivel megelőzi hogy mások is bedőljenek az olcsóságnak és a boritók kinézetének! Az Otherworld-re is írt pár kritikát néhány mozifilmről. Röviden ennyi lenne és jöhet is a pár kérdésből álló interjú:

Mozikiller: Köszönöm hogy vállaltad az interjút az első kérdeésem az lenne hogy milyen típusú filmeket kedvelsz? Mint a Taken című filmnél érzékeltem inkább az akcióközpontúakra thriller szerű filmeket szereted. Jól érzem?

FreddyD: Igazából vevő vagyok minden stílusra, talán kivételek a romantikus vígjátékok, zenés filmek. Persze minden a filmtől függ, sok olyan rétegfilmet is nézek, amelyekről sokan nem is vesznek tudomást. De leginkább a thrillereket, háborús filmeket vagy ilyen időutazásos sztorikat kedvelek.

Mozikiller: Mit gondolsz az idei felhozatalról filmek terén? Szerinted sok rossz és sok jó film lesz?

FreddyD:Az idei menü valahogy nem volt olyan ütős. Még az Oscaros filmek között is voltak felejthetők. Amire azt hittem, hogy az év slágerei lesznek, valahogy nem ütöttek akkorát, mint reméltem (pl Brüno, T4). Helyette viszont voltak igazi remekművek, amelyek sajnos nem kapták meg azt a publicitást, amelyet megérdemelt volna (pl. Gran Torino, Fanboys, Pankrátor). Idén még a District 9-et várom nagyon, állítólag valami egészen epikus alkotás.

 

Mozikiller: Tudjuk ,hogy néha vállalsz pár mozi tesztet de ezen kívül sokat jársz moziba?

FreddyD: Magánemberként is járok gyakran. Van amit a freddynével szeretnék megnézni, azt nem vállalom el a sajtóvetítést, hogy vele nézhessem.

 

Mozikiller: Ha szabad kérdezni a már-már híressé vált Freddyné szokott segíteni a "tesztelések"-ben?

FreddyD: freddyné nem szokott beleszólni az ilyenbe. Amikor olyan filmről csináltam videókritikát, amit ő is látott, megkérdezem a véleményét. Igazából ennyi. Általában egyezik az ízlésünk.

 

Mozikiller: Mit szeretsz a filmekben amik szerinted megfogják a nézőt?

FreddyD: Azt szeretem, ha egy film nem kiszámítható. Feltéve ha ezt nem egy erőltetett csavarral oldják meg. Illetve ha az embert elgondolkottatja, az is egy plusz.

 

Mozikiller: Mit gondolsz a 3d-s félmiparnak nagy jövője van?

FreddyD: Ezt nem lehet tudni. Szerintem az első években mindenképp vonzó lesz még, mert mindig lesznek emberek, akik még nem próbálták ki. Én már láttam több ilyen 3D-s filmet és szerintem nagyban függ, hogy maga a film milyen. Mert míg pl egy "Véres Valentin 3D" kifejezetten erre a technikára hajazott, addig egy "Jégkorszak 3" csak alibizett és alig lehetett érzékelni valamit a térhatásból. De szerintem hosszútávon nem fog az ember többet fizetni azért, hogy mindig 3D-ben nézze. Lehet kombinálni kellene más hatásokkal, pl illatok, szélfúvás satöbbi...
 

Mozikiller: Tervezel új filmkritikákat ha szabad kérdeznem? ;)

FreddyD: Lesz még több is, igaz ez nem rajtam múlik. Az Otherworld osztja ki a premiereket.

Mozikiller: Melyik film a kedvenced? Van örök klasszis? :)

FreddyD: Kedvenc filmem az "Ember a holdon" Jim Carrey-vel. Emellett rengeteg nagy kedvencem is van, pl a "Nagy szökés" Steve McQueen-nel, aki mellesleg a kedvenc színészem.

Mozikiller: Melyik film szerinted az idei legjobb termés? (termésetesen idáig :D)

FreddyD: Szerintem idén eddig a Pankrátor volt a legjobb. Nagyon magával ragadott, Rourke valami eszméletlenül nagyot alakított.

 

Ezúton szeretném megköszönni FreddyD-nek hogy vállalta az interjút és itt a blogomon kiteszem a linkjét a honlapjának mint apró reklám :)!

Pá mindenki holnap jön a következő Mozi "Teszt"!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozimozimozi.blog.hu/api/trackback/id/tr291348429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása