HTML

Mozi! Mozi! Mozi! Értékelések és trailerek!

A legújabb filmeket nézem meg és értékelem 10 pontbol! Azért kezdtem el hogy az unalmas vagy jól csengő nevű de mégi szar filmekre másnak ne kelljen pénzt költeni!

Friss topikok

Harry potter és a Félvér herceg!

mozikiller 2009.08.30. 09:56

Mint Harry Potter rajongó én is vártam a filmet! Mivel sokszor elolvastam ezt a részt igy
nagyon is emlékszem rá milyen meglepetésként ért a vége! (direkt nem lövöm le a "poént")
Nos a film technikailag tökéletesen megfelelt! nem is kellett több! Élveztem a filmet poénos részekben sem volt hiány sőt szerintem pont megfelelő mennyiségben votlak elvégre a hatodik Harry Potter hires volt borongós részleteiről! A film gyenge lett de meglehet nézni! A vége gyengére sikerült, azzal nem voltam megelégedve! Viszont úgy egyben a film egész jo volt! Egy pohár szódával elmegy :)! Jo mulatást hozzá!

És az értékelésem 10/5.6!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozimozimozi.blog.hu/api/trackback/id/tr801347971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása